إشترك معنا ليصلك جديد الموقع

اخر الوظائف المضافة

ابحث عن وظيفة

نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا. إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة - اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها البحث عن طريق استخدام التخصص مثل: وظائف للمحاسبين وظائف للصيادلة البحث عن طريق إستخدام المكان: وظائف فى فنادق وظائف شاغرة فى دبى وظائف فى بنوك وظائف فى شركة اتصالات وظائف فى السفارة الأمريكية أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل

ابحث عن وظيفة في مجالك

Custom Search

28 يوليو 2014

HR Associate Arabic Speaker

About the Business

hr.connect operates in a HR Shared Service environment a central unit providing HR related services to a user base size of 12 000 Employees Manager and HR Business Partners in AlFuttaim.


hr.connect being the one stop centre for all HR related matters and transaction activities. HR Associate acts as first point of contact supporting a user base of approximately 12000 employees managers and HR Business Partners in UAE Bahrain Oman Kuwait and Qatar seeking assistance in HR Policy and processes transactions and Self Service portal namely ESS Employee Self Service and MSS Manager Self Service.

About the Job

We are currently looking to recruit an experienced HR Associate to work from our HR Shared Service Centre based in Dubai Festival City. Reporting to the HR Contact Centre Manager your key responsibilities are to manage all requests coming from the business via multiple contact channels and record these in CRM and provide advisory to all HR processes and policies and hr.connect selfservice functional related queries within the target service levels.


Your duties will include

Answer inbound calls professionally and complete call logs in real time.

Manage 50 KPI noncall requests a day.

Record all requests and customer activity in CRM within the target service levels.

Provide outstanding service via all communication channels.

Display levels of expertise in specific functional area mainly HR processes policies and hr.connect selfservice.

Promptly resolve majority of requests and routes complex cases or data maintenance to concerned team using designed support tools and defined procedures.

Ensure quality of responses by providing consistent and accurate information at all times.

Responsible to protect data privacy at all time and adhere to confidentiality requirements.

Handle and resolve customer complaints






via http://ift.tt/1xnHL5l


شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

Like page FaceBook