إشترك معنا ليصلك جديد الموقع

اخر الوظائف المضافة

ابحث عن وظيفة

نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا. إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة - اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها البحث عن طريق استخدام التخصص مثل: وظائف للمحاسبين وظائف للصيادلة البحث عن طريق إستخدام المكان: وظائف فى فنادق وظائف شاغرة فى دبى وظائف فى بنوك وظائف فى شركة اتصالات وظائف فى السفارة الأمريكية أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل

ابحث عن وظيفة في مجالك

Custom Search

31 مايو 2016

Front desk Attendant/ Administrative Assistant (Doha, Qatar)

It is a unique opportunity to make next step in career and personal development. We are looking for a smiley person, who will be in the front desk of one of their properties meeting guests, advising them and solving their requests. Opened vacancy – Front desk Attendant/ Administrative Assistant. Location: Doha, Qatar About Employer: It is a fast-growing company with ambitious global expansion plans. They are always looking for passionate and service-oriented individuals and potential future leaders that are not afraid of challenging the status quo, trying out new things, thinking strategically and inspiring others. Working conditions: • Work and residence permit paid by customer • Official salary 905 USD • Official employment contract • Comfortable accommodation – shared room • Air tickets • Full medical insurance, paid vacation Responsibilities: • Maintain necessary department files • Read incoming mails and emails • Prepare outgoing mails and emails • Answer and screen phone calls • Manage electronic calendar and make appointments • Make travel arrangements and reservations • Schedule meetings, create presentations, coordinate group meetings • Order and maintain office supplies and equipment • Provide project support to project team as necessary Requirements: • Work experience as a Front desk Attendant/ Administrative Assistant (min 1 year) • Fluent English • Sociable, well-organized person • Ability to multitask assignments • Сalm, easy-going, stress-resistant personality WHO ARE WE? ClarusApex is an international recruiting company, operating in 46 countries. Our customers love our services as we supply them with top talent without borders. Candidates trust us, because we care for them during their whole work.

via JOBS-EG http://ift.tt/1RI5uqf

شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

Like page FaceBook