إشترك معنا ليصلك جديد الموقع

اخر الوظائف المضافة

ابحث عن وظيفة

نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا. إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة - اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها البحث عن طريق استخدام التخصص مثل: وظائف للمحاسبين وظائف للصيادلة البحث عن طريق إستخدام المكان: وظائف فى فنادق وظائف شاغرة فى دبى وظائف فى بنوك وظائف فى شركة اتصالات وظائف فى السفارة الأمريكية أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل

ابحث عن وظيفة في مجالك

Custom Search

30 يناير 2015

L1 Managed Services Specialist MHS

L1 Managed Services Specialist MHS needed for a leading multinational ICT company in Qatar.



Job requirements

• 13 years of relevant experience

• University Bachelor degree in relevant discipline

• Familiar with networks and systems configuration support and management

• Familiar with Service Desk and Network management tools

• Systematic and processprocedures oriented with good troubleshooting skills

• Good communication skills and good command of English with Arabic as a plus

• Ability to perform well under high pressure within customerpartner premisesenvironment

• Relevant systemNetwork certification is a plus

• Fluent in English. Arabic is a plus



Job description

• Email and phone technical support customer entry point

• Permanent surveillance of network systems and security components monitored by the NOC tools.

• Acknowledgement of alarms raised at the NOC and first level technical supportproblem resolution on all Data Center productssolutions following precisewritten operations procedures andor technical escalation to higher levels

• Remote eyes and hands and scheduled Level 1 tasks

• Customer escort during site visits

• Trouble ticketing ownership authenticate customer open update own and close tickets. Customer notifications when an incident occurs as per the applicable SLA

• Statistics gathering and assistance in customers management and ondemand reporting

• Assist in project implementation Cabling IP configurations racking etc.

• Procedures feedback and initiation

• Work in 24×7 shift schedule



via http://ift.tt/1Dnt8mU

شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

Like page FaceBook