إشترك معنا ليصلك جديد الموقع

اخر الوظائف المضافة

ابحث عن وظيفة

نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا. إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة - اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها البحث عن طريق استخدام التخصص مثل: وظائف للمحاسبين وظائف للصيادلة البحث عن طريق إستخدام المكان: وظائف فى فنادق وظائف شاغرة فى دبى وظائف فى بنوك وظائف فى شركة اتصالات وظائف فى السفارة الأمريكية أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل

ابحث عن وظيفة في مجالك

Custom Search

31 يوليو 2014

Queue System Management Supervisor


JOB SUMMARY

The Queue System Supervisor is responsible for the smooth flow of the OPD medical appointments through the use of Queue Management System QMS following the Hospital policies. He She ensures satisfaction of patients and service level performance across all assigned areas. Provides regular insights and feedback to the Hospital Management relating to patient responsebehavior system implementations and Front Desk Team performance and support to the system.

DUTIES amp RESPONSIBILITIES

Operational amp Financial Responsibilities

•Maintains established departmental policies amp procedures objectives quality assurance program safety environmental and infection control standards

•Monitors all aspects of Queue Management Technology to ensure service levels are maximized and the callanswer percentage meets projected figures

•Oversees realtime management of Front Desk Team availability and performance on the queue

•Manages daily shrinkage in the QMS

•Records daily trending team availability patient response and other performance insights.

•Ensures proactive identification of issues that may impact patients.

•Logs faults identified promptly and accurately to align with the HOD for further actions

•Provides guidance and feedback on solutions and scripting

•Maintains ongoing communication alerting progress and resolution of reported incidents

•Maintains and fosters effective customer services with patients and the public.


المهارات


Technical Skills Good numeric skills. Familiar with medical terminologies.

Administrative Skills Leadership Analytical Problem Solving Decision Making and Stress management skills



Soft Skills Good communication and interpersonal skills.

Computer Skills MS Office Word Excel Outlook and internet

Language Skills Good in written and spoken English and Arabic



EXPERIENCE 23 years’ experience working in hospitalhotel front desk handson experience in Queue Management System use and development Experienced in team supervision


الخلفية التعليمية


Graduate with related training customer service course IT project management etc.






via http://ift.tt/1zyRoRR



شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

Like page FaceBook