نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا.
إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة
- اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه
الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها
البحث عن طريق استخدام التخصص مثل:
وظائف للمحاسبين
وظائف للصيادلة
البحث عن طريق إستخدام المكان:
وظائف فى فنادق
وظائف شاغرة فى دبى
وظائف فى بنوك
وظائف فى شركة اتصالات
وظائف فى السفارة الأمريكية
أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل
اخر الوظائف المضافة
- ↑
ابحث عن وظيفة
ابحث عن وظيفة في مجالك
Custom Search
8 مارس 2014
customer service
Professionally handle incoming requests from customers and ensure that issues
are resolved both promptly and thoroughly.
Thoroughly and efficiently gather customer information access and fulfill
customer needs educate the customer where applicable to prevent the need for
future contacts and document interactions through contact tracking.
Provide quality service and support in a variety of areas including but not limited
to billing placing print orders and system troubleshooting.
Troubleshoot customer issues over the phone.
Maintain a balance between company policy and customer benefit in decision
making. Handles issues in the best interest of both customer and company.
Continuously evaluate and identify opportunities to drive process improvements
that positively impact the customer’s experience.
Responsible for compiling and generating reports as they relate to customer
service surveys
via http://ift.tt/1ioVuHn
are resolved both promptly and thoroughly.
Thoroughly and efficiently gather customer information access and fulfill
customer needs educate the customer where applicable to prevent the need for
future contacts and document interactions through contact tracking.
Provide quality service and support in a variety of areas including but not limited
to billing placing print orders and system troubleshooting.
Troubleshoot customer issues over the phone.
Maintain a balance between company policy and customer benefit in decision
making. Handles issues in the best interest of both customer and company.
Continuously evaluate and identify opportunities to drive process improvements
that positively impact the customer’s experience.
Responsible for compiling and generating reports as they relate to customer
service surveys
via http://ift.tt/1ioVuHn
مواضيع هامة
وظائف قطر
اختصاصيون
اداريون
ارشادات
النشرة الوظيفية الاسبوعية
بيع وتسويق
تحميل جريدة الوسيط
خدمات
سياحة ومطاعم
صيدلة
طب
قصص نجاح
محاسبة
محاماة للمطلوب
مصممين
مطلوب مدرسين
مقالات
منتديات سما ايجى - موارد بشرية
نصائح توظيفية
هندسة
وظائف الإسكندرية
وظائف الإسكندرية
وظائف السعودية
وظائف القاهرة
وظائف الكويت
وظائف تسويق ومبيعات
وظائف حكومية
وظائف خالية فى الإمارات
وظائف خالية فى مصر
وظائف خالية في مصر
وظائف عمان
وظائف فى المنيا
وظائف فى أمريكا
وظائف في امريكا
وظائف فى عمان
وظائف قطر
وظائف محاسبين
وظائف مصر
وظفني شكرا