إشترك معنا ليصلك جديد الموقع

اخر الوظائف المضافة

ابحث عن وظيفة

نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا. إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة - اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها البحث عن طريق استخدام التخصص مثل: وظائف للمحاسبين وظائف للصيادلة البحث عن طريق إستخدام المكان: وظائف فى فنادق وظائف شاغرة فى دبى وظائف فى بنوك وظائف فى شركة اتصالات وظائف فى السفارة الأمريكية أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل

ابحث عن وظيفة في مجالك

Custom Search

15 فبراير 2014

Urgently !!! Administrative Assistant Receptionist Female

A Real Estate company with big dreams and the burning desire to succeed is currently recruiting an Administrative Assistant cum Receptionist who can share our vision and are instantly ready to join our team in Dubai.



Job Duties and Responsibilities



Handling and managing reception

Attending the phoneGreeting guests

Screening and routing incoming calls and messages

Ensuring prompt and professional business correspondence with related parties

Using a variety of software packages such as Microsoft Word Outlook PowerPoint Excel etc. to produce correspondence and documents and maintain presentations records spread sheets and databases CRM

Handling employee’s documents

Taking responsibility of inbound outbound calls

Updating clients through regular emails and sms

Maintaining files and database

Preparing presentations memorandums price proposals and other activity reports

Making travel arrangements for staff and executives

Scheduling appointments and meetings for Management

Managing office stationary and supplies

Handling transactions records and other documentations

Assist the management in related work as assigned

Other Office work as required



Required Skills



Fluent written and oral English

Expert in OutlookMS Office especially PowerPoint and Excel

Excellent written and verbal communication skills

Ability to immediately identify priorities and organize tasks accordingly

Excellent organizational skills

Proactive Energetic MultiTasking ability



Added Advantage Real Estate or related experience



Joining Status Immediately



Send your CV infoat8boundariesdotcom





via http://ift.tt/1joNCSu

شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

Like page FaceBook