إشترك معنا ليصلك جديد الموقع

اخر الوظائف المضافة

ابحث عن وظيفة

نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا. إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة - اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها البحث عن طريق استخدام التخصص مثل: وظائف للمحاسبين وظائف للصيادلة البحث عن طريق إستخدام المكان: وظائف فى فنادق وظائف شاغرة فى دبى وظائف فى بنوك وظائف فى شركة اتصالات وظائف فى السفارة الأمريكية أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل

ابحث عن وظيفة في مجالك

Custom Search

28 فبراير 2016

Director of HR

HR director is responsible for the smooth and profitable operation of a company’s human resources department. Typically, he supervises and provides consultation to management on strategic staffing plans, compensation, benefits, training and development, budget, and labor relations. An HR director is also expected to take a leadership role in developing a culture that enables employees to perform in accordance to a firm’s objectives. HR director must have hands-on experience on effectively plan, design, develop and evaluate human resource-related initiatives that support organizational strategic goals. In addition, HR director have the experience on reorganizational & restructuring plans as well as corporate governance; HR can lead performance management, talent assessment, and effective labor relationships, including negotiating and administering labor agreements. - Daily tasks may vary, but a typical HR director supervises staff and reports to the chief executive officer on issues regarding implementation of policies and procedures, safety of the workforce, recruiting and hiring high-performing employees, and labor, legislative and other human resources issues. - HR directors can also direct the development and implementation of organizational development programs, employee orientation and training programs, benefits plans, policies and guidelines, database management procedures, equal opportunity employment programs, and employee records and documentation policies. Evaluating effectiveness through compiling and analyzing data can be another important function of the HR director, and they typically prepare and distribute various reports on HR metrics to ensure needs are met.

via JOBS-EG http://ift.tt/21sSHTz

شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

Like page FaceBook