إشترك معنا ليصلك جديد الموقع

اخر الوظائف المضافة

ابحث عن وظيفة

نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا. إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة - اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها البحث عن طريق استخدام التخصص مثل: وظائف للمحاسبين وظائف للصيادلة البحث عن طريق إستخدام المكان: وظائف فى فنادق وظائف شاغرة فى دبى وظائف فى بنوك وظائف فى شركة اتصالات وظائف فى السفارة الأمريكية أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل

ابحث عن وظيفة في مجالك

Custom Search

28 مارس 2015

Front Desk Executive



HOZPITALITY


Front Office Receptionist Female Only



As a Front Office Receptionist you will deliver friendly efficient customer service and to create a warm and welcoming atmosphere for all of our guests with the key aim of retaining and attracting new customers and your role will include key responsibilities such as



Deliver excellent customer service at all times

Deal with all enquiries in a professional and courteous manner in person on the telephone or via email

Administer all reservations cancellations and noshows in line with hotel policy

Keep up to date with current promotions and hotel pricing to provide information to guests on request while maximising bedroom sales opportunities

Fulfil all reasonable requests from guests to ensure their comfort satisfaction and safety

Be responsible for evacuation in cases of emergency acting as first point of contact for guests and the emergency services

Maintain personal knowledge by completing inhouse training and workbooks

Always adhere to all hotel policies and procedures and licensing laws

Be involved and contribute at team meetings

Carry out instructions given by the management





Skills

Requirements



Previous experience as a Front Office Receptionist in a 3 or 4 Hotel is a must

Enthusiastic courteous helpful to colleagues customers

Good understanding of the hotel operation the local competitors

Recognizing understanding differences trends

Adaptability integrity

Accept responsibility for own performance






via http://ift.tt/1bEpMnH


شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

Like page FaceBook