إشترك معنا ليصلك جديد الموقع

اخر الوظائف المضافة

ابحث عن وظيفة

نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا. إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة - اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها البحث عن طريق استخدام التخصص مثل: وظائف للمحاسبين وظائف للصيادلة البحث عن طريق إستخدام المكان: وظائف فى فنادق وظائف شاغرة فى دبى وظائف فى بنوك وظائف فى شركة اتصالات وظائف فى السفارة الأمريكية أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل

ابحث عن وظيفة في مجالك

Custom Search

13 يناير 2015

Financial Analyst

About the Job

Position Summary

In this position you will work with the Assistant Vice President of Business Analysis for AIG Distributors on special projects financial analysis presentations data analysis budgeting and reporting with regard to sales activities.



Performance Objectives

Develop and maintain regular monthly expense reporting and variance analysis for assigned sales cost centers.



  1. Responsible for all reporting to the Head office.

  2. Prepare Budget and forecast.

  3. Report all Variance analysis.

  4. Reconciliation of results to reported sales to ensure accuracycompleteness of data

  5. Ensure all responsibilities and reporting is properly controlled.

  6. Perform audits amp reconciliations of reporting data to ensure completeness and accuracy.

    Consolidate sales and expense reporting and analysis across selected product lines.

    Perform monthly closing activities for assigned cost centers.

    Work with sales management to develop the annual budget and quarterly forecasts for AIG Distributors.

    Provide periodic internal and industry sales reporting and analysis

    Work closely senior management presentations and reporting packages.

    Perform ad hoc report assignments as requested by management.

    Other duties as assigned.









  7. Job Requirements




      1. Excellent Communications Skills

      2. Has the ability to handle and solve problems

      3. Proactive

      4. Very Good Computer Skills

      5. Excellent English Speaking Writing amp Reading

      6. Actuarial experience will be an asset





        1. nbsp
























http://ift.tt/1DT4qeB

شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

Like page FaceBook