إشترك معنا ليصلك جديد الموقع

اخر الوظائف المضافة

ابحث عن وظيفة

نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا. إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة - اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها البحث عن طريق استخدام التخصص مثل: وظائف للمحاسبين وظائف للصيادلة البحث عن طريق إستخدام المكان: وظائف فى فنادق وظائف شاغرة فى دبى وظائف فى بنوك وظائف فى شركة اتصالات وظائف فى السفارة الأمريكية أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل

ابحث عن وظيفة في مجالك

Custom Search

28 أبريل 2014

Service Ambassador UAE National Abu Dhabi Dubai Sharjah Ajman RasAl Khaimah

Job Purpose



To provide quality service to customers manage the branch lobby and maintain customer’s documentation while ensuring adherence to Banks policies ethics and code of conduct.



Main Responsibilities



• Carry out all branch administrative tasks ensuring all activities are completed

within timescales and with a high degree of accuracy whilst providing

excellent customer service to both external and internal customers and

adhering to all appropriate process and procedures.

• Achieve set targets against service standards for customers’ transactions.

• Guide customers either to a service desk or waiting area.

• Understand customer requirementsneeds and Cross Sell other Bank

products.

• Act as a custodian of Credit Cards Debit Cards Online Banking User Ids

Cheque books Captured Cards BT Cheques LOCs CCCs and Returned

Cheques for delivery to customers.

• Comply with the Staff Code of Conduct at all times to ensure a positive image

of the Bank is presented to all customers both internal and external.

• Ensure compliance with policy procedures standards and reporting

requirements plus any relevant regulatory and statutory requirements.

• Act as a focal point for customer’s queries and liaise as a matter of urgency

with appropriate departments of the Bank to resolve difficulties in order to

ensure first class standards of service.

• Identify and act on ways to improve own knowledge and skills and as a

consequence improve the knowledge and skill level of the branch.

• Provide support to other team members as required to assist in the smooth

operation of the branch.

• Perform any other duties or tasks as required or instructed by the line

manager to support the smooth operation of the branch.


Skills


Qualification

Minimum High school preferably higher diploma



Experience

Minimum 1 year experience in customer interface preferably in a service industry.






via http://ift.tt/1iA4gkh


شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

Like page FaceBook