إشترك معنا ليصلك جديد الموقع

اخر الوظائف المضافة

ابحث عن وظيفة

نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا. إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة - اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها البحث عن طريق استخدام التخصص مثل: وظائف للمحاسبين وظائف للصيادلة البحث عن طريق إستخدام المكان: وظائف فى فنادق وظائف شاغرة فى دبى وظائف فى بنوك وظائف فى شركة اتصالات وظائف فى السفارة الأمريكية أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل

ابحث عن وظيفة في مجالك

Custom Search

28 أبريل 2014

Customer Service Officer Branches UAE National Abu Dhabi Dubai Sharjah RasAl Khaimah

Job Purpose



To bring new customers and provide quality service to RAKBANK’s Personal Banking Customers while ensuring adherence to Banks policies ethics and code of conduct.



Accountabilities



• Source and promote Sales in assigned Branches against set financial targets.

• Promote and sell various Banking products

• Carry out all branch administrative tasks ensuring all activities are completed

within timescales and with a high degree of accuracy whilst providing

excellent customer service to both external and internal customers and

adhering to all appropriate process and procedures.

• Send all complete error free account openingloancredit card applications to

the respective departments.

• Ensure approvals are in place prior to processing transactions.

• Create CIFs for new to bank customers through Finacle.

• Liaise with various departments within the bank and resolve queries and

problems.

• Comply with the Staff Code of Conduct at all times to ensure a positive image

of the Bank is presented to all customers both internal and external

• Ensure compliance with policy procedures standards and reporting

requirements plus any relevant regulatory and statutory requirements.

• Identify and recommend improvements to procedures and processes to

improve process and service levels.

• Provide specialist information guidance and advice to customers through the

delivery of excellent customer service to resolve customer queries and achieve

customer satisfaction.

• Regularly review customer portfolio to identify potential salesbusiness

opportunities.

• Understand customer needs and requirements and cross sell products to

Customers.

• Retain customers through complaint resolution and other enquiries in

coordination with Complaints unit.

• Perform any other duties or tasks as required or instructed by the line

manager to support the smooth operation of the branch.


Skills


Qualification

•High School Diploma



Experience

•Minimum 23 years’ experience in Customer Service preferably in a financial institution.






via http://ift.tt/1iA4esz


شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

Like page FaceBook