اخر الوظائف المضافة
- ↑
ابحث عن وظيفة
نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا.
إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة
- اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه
الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها
البحث عن طريق استخدام التخصص مثل:
وظائف للمحاسبين
وظائف للصيادلة
البحث عن طريق إستخدام المكان:
وظائف فى فنادق
وظائف شاغرة فى دبى
وظائف فى بنوك
وظائف فى شركة اتصالات
وظائف فى السفارة الأمريكية
أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل
ابحث عن وظيفة في مجالك
Custom Search
27 ديسمبر 2013
Finance and Reporting Manager
.
Job purpose and Scope
Manage the Finance department of Technip Middle East operating center in Doha with full accountability for projects financial control budget control forecast of center's performancereporting of activity indicators and implementation of the new ERP system
Key Responsibilities
This position requires coordination with various departments of Technip in Doha and Regional H.O. and a proper organization in order to ensure that the operating center reporting is timely and accurately prepared analyzed and submitted.
The Finance amp Reporting Manager is also in charge of
- Financial control of the projects
- Proposingidentifying actions for improving the efficiency of the team and work processes within the Department and identifying cost savings initiatives.With the assistance of his team main responsibilities and tasks are the following
- Supervise and coordinate the Reporting process Budget and Forecast and its input in the Group reporting tools TogetherTEAM
- Supervise and coordinate financial aspects of commercial bids
- Monitor the migration of Technip in Doha to a new ERP system with support of the Corporate and regional dedicated teams
- Supervise Projects Financial Control team
- Coordinate the timely and efficiently implementation of new Group procedures
- Development of the team skills tools optimization and proceduresProfileSkills
Must have
This position requires good technical knowledge and experience in Accounting IASIFRS forecasting of long term contracts and Budget Control
Strong management organizational and communication skills dynamism and strong involvement to meet the deadlines requirements and challenges of this new position are essential. Solid analytical skills and ease with analytical tools are a must.
The candidate should ideally have an audit experience followed by a similar position in an International Group. Overall 10 years experience is expected.
Fluent English is mandatory French is a plus
Organisational Relationship
- Hierachically to Country Manager
- Operationally to Regional CFOSupervising
- Budget Control
- Forecasting and Reporting
- Project Financial Control
- ProposalLiaising with
via http://qatar.tanqeeb.com/jobs-in-qatar/finance/003489167.html
مواضيع هامة
وظائف قطر
اختصاصيون
اداريون
ارشادات
النشرة الوظيفية الاسبوعية
بيع وتسويق
تحميل جريدة الوسيط
خدمات
سياحة ومطاعم
صيدلة
طب
قصص نجاح
محاسبة
محاماة للمطلوب
مصممين
مطلوب مدرسين
مقالات
منتديات سما ايجى - موارد بشرية
نصائح توظيفية
هندسة
وظائف الإسكندرية
وظائف الإسكندرية
وظائف السعودية
وظائف القاهرة
وظائف الكويت
وظائف تسويق ومبيعات
وظائف حكومية
وظائف خالية فى الإمارات
وظائف خالية فى مصر
وظائف خالية في مصر
وظائف عمان
وظائف فى المنيا
وظائف فى أمريكا
وظائف في امريكا
وظائف فى عمان
وظائف قطر
وظائف محاسبين
وظائف مصر
وظفني شكرا