إشترك معنا ليصلك جديد الموقع

اخر الوظائف المضافة

ابحث عن وظيفة

نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا. إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة - اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها البحث عن طريق استخدام التخصص مثل: وظائف للمحاسبين وظائف للصيادلة البحث عن طريق إستخدام المكان: وظائف فى فنادق وظائف شاغرة فى دبى وظائف فى بنوك وظائف فى شركة اتصالات وظائف فى السفارة الأمريكية أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل

ابحث عن وظيفة في مجالك

Custom Search

3 أبريل 2016

Custom Clearance Customer Service

Vacancy: Custom Clearance Customer Service for multinational Co. (Temporary Period ) • To communicate with external customers, arrange for all relevant required paper works to ensure smooth and on time clearance. • To be the recognised as Industry leading Customs Clearance by providing customers the highest quality of service all the time. • Builds relationships with customs in order to facilitate a better turn around time for clearance. • Identifies customers who need attention in documentation & educate, highlight the lapse to further improve capability in our current process. • Ensures all documentation is checked before submission to customs to avoid penalties & delays in processing of clearance docs to customs. • Manages measures & takes corrective action in order to ensure that our outbound service meets customer requirements & our group standards. • Ensures all local & international customs documentation is adhered & met at all times. • Informs external customers of the customs requirements to ensure we meet deadlines of our customers & the local governing bodies. • To provide the customer with suitable solutions relating to problem shipments or complaints, to satisfy their needs, and to maintain and enhance their loyalty • To ensure smooth internal communication that follows set processes and channels, in order to provide timely and accurate information to customers. Preferred Experience and Knowledge • University degree. • Very good command in English language spoken & written. • Pervious background in customs clearance regulations • Fresh Graduate or around one year experience in customer service environment Note: the vacancy is for a temporary period (6 months – 1 year) If you are interested please send your updated CV aligned with a recent photo to, Email: mohamed.marzok@outlook.com Please quote “Custom Clearance Customer Service “in the subject line.

via JOBS-EG http://ift.tt/1V1YRpE

شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

Like page FaceBook