إشترك معنا ليصلك جديد الموقع

اخر الوظائف المضافة

ابحث عن وظيفة

نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا. إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة - اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها البحث عن طريق استخدام التخصص مثل: وظائف للمحاسبين وظائف للصيادلة البحث عن طريق إستخدام المكان: وظائف فى فنادق وظائف شاغرة فى دبى وظائف فى بنوك وظائف فى شركة اتصالات وظائف فى السفارة الأمريكية أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل

ابحث عن وظيفة في مجالك

Custom Search

11 أغسطس 2015

HR Assistant

Title: HR Assistant Function and Main Responsibilities: • Prepare & maintain employment records related to events such as hiring, termination, leaves, transfers, or promotions. Must keep employee’s records & documents up-to-date. • Prepare the monthly social insurance records and ensure compliance with the legal requirements. • Own the recruitment process; screening applications, doing phone interviews, setting face to face interviews. • Arrange and coordinate training schedule and material. • Acquire product training from clients & cascade to our telesales teams. • Engaged with operations & management team to acquire updated immediately. • Prepare presentations for internal & external use for management & clients. • Ability to act as Personal Assistant to CEO. Experience: • Minimum 1+ year of HR experience with excellent English language. • Very strong communication and negotiation skills. • Strong Interpersonal and leadership skills and should be comfortable working in very dynamic and collaborative work environment. • Good numeric and analytical skills. • Presentation skills, persuading & influencing. • A Bachelor’s degree in a relevant discipline. Skills / Work environment: • Well organized in order to manage time, develop plans, organize schedule, and to do reports. • Good awareness of market updates and capability of self-developing to stay up to date with new trends. • Working location: Heliopolis & New Cairo. • Working days: 5 days/week • Working hours: 8.5 hours/day with flexibility to meet business needs. • Visits to partners locations. How to apply? Send your resume to jobs@upselleg.com & state your recent salary package.

via JOBS-EG http://ift.tt/1WeImFG

شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

Like page FaceBook