إشترك معنا ليصلك جديد الموقع

اخر الوظائف المضافة

ابحث عن وظيفة

نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا. إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة - اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها البحث عن طريق استخدام التخصص مثل: وظائف للمحاسبين وظائف للصيادلة البحث عن طريق إستخدام المكان: وظائف فى فنادق وظائف شاغرة فى دبى وظائف فى بنوك وظائف فى شركة اتصالات وظائف فى السفارة الأمريكية أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل

ابحث عن وظيفة في مجالك

Custom Search

20 نوفمبر 2014

Technical Customer Support Engineer


Reed's Specialist Recruitment chemical and petrochemical distributor client is looking for a Technical Customer Support Engineer in Doha Qatar. It is an exciting job opportunity at one of the most widely known local distributor company and a chance to be part of a growing organization.




As a Technical customer support engineer you will be responsible for sustaining and improving sales revenue volume and identifying new grade opportunities by assisting the Global Market Network GMN and Sales in addressing customer’s technical quality performance specification etc and regulatory questions through both reactive and proactive engagement. This role will also support other product groups as directed by the Manager Technical Customer Support.




Responsibilities




• Technical regulatory performance and enduse expert for the region and products assigned.

• Address internal and customer enquiries related to specifications product performance and new applications.

• Support the GMN Regional Sales Managers etc in customer visits related to technical issues.

• Prepare product bulletins MSDS and regulatory information to support product sales.

• Address and resolves customer complaints related to product quality or performance and works with the Producers as appropriate to resolve these issues.

• Assist the GMN Regional Sales Managers etc to prepare and where appropriate attends Regional conventions.

• Provide product technical training to internally and where appropriate customers.

• Support the Manager Technical Customer Support in maintaining quality systems.





Skills


Educational qualifications



•Bachelors of Science in Engineering. Polymer science preferred but experience in polymer is also acceptable.



Experience



•Minimum 6 years experience in HDPE LLDPE LDPE preferred.

•Prior work as a customer or technical support engineer business development engineer in the area of polyethylene preferred.






via http://ift.tt/1uMRncP




شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

Like page FaceBook