إشترك معنا ليصلك جديد الموقع

اخر الوظائف المضافة

ابحث عن وظيفة

نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا. إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة - اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها البحث عن طريق استخدام التخصص مثل: وظائف للمحاسبين وظائف للصيادلة البحث عن طريق إستخدام المكان: وظائف فى فنادق وظائف شاغرة فى دبى وظائف فى بنوك وظائف فى شركة اتصالات وظائف فى السفارة الأمريكية أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل

ابحث عن وظيفة في مجالك

Custom Search

8 سبتمبر 2013

Senior Store Manager

Retail Store Manager Job Duties



Completes store operational requirements by scheduling and assigning employees following up on work results.

Maintains store staff by recruiting selecting orienting and training employees.

Maintains store staff job results by coaching counseling and disciplining employees planning monitoring and appraising job results.

Achieves financial objectives by preparing an annual budget scheduling expenditures analyzing variances initiating corrective actions.

Identifies current and future customer requirements by establishing rapport with potential and actual customers and other persons in a position to understand service requirements.

Ensures availability of merchandise and services by approving contracts maintaining inventories.

Formulates pricing policies by reviewing merchandising activities determining additional needed sales promotion authorizing clearance sales studying trends.

Markets merchandise by studying advertising sales promotion and display plans analyzing operating and financial statements for profitability ratios.

Secures merchandise by implementing security systems and measures.

Protects employees and customers by providing a safe and clean store environment.

Maintains the stability and reputation of the store by complying with legal requirements.

Determines marketing strategy changes by reviewing operating and financial statements and departmental sales records.

Maintains professional and technical knowledge by attending educational workshops reviewing professional publications establishing personal networks participating in professional societies.

Maintains operations by initiating coordinating and enforcing program operational and personnel policies and procedures.

Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.


Skills


Customer Focus Tracking Budget Expenses Pricing Vendor Relationships Market Knowledge Staffing Results Driven Strategic Planning Management Proficiency Client Relationships Verbal Communication






via http://uae.tanqeeb.com/jobs-in-emirates/dubai/003252346.html


شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

Like page FaceBook