إشترك معنا ليصلك جديد الموقع

اخر الوظائف المضافة

ابحث عن وظيفة

نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا. إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة - اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها البحث عن طريق استخدام التخصص مثل: وظائف للمحاسبين وظائف للصيادلة البحث عن طريق إستخدام المكان: وظائف فى فنادق وظائف شاغرة فى دبى وظائف فى بنوك وظائف فى شركة اتصالات وظائف فى السفارة الأمريكية أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل

ابحث عن وظيفة في مجالك

Custom Search

27 يناير 2017

Technical Support

Technical Support Specialist Company Name • Contractor: Information Technology Integrated Systems (ITIS) • Outsourcing: Manufacturing Company Job Title Technical Support Specialist Job Field Technical Support & System Administration Job Type Full Time Experience 1 : 2 years Job Location 6th of October, Giza Age Not determined Gender Male Working Hours 9:00 AM – 5:00 PM Language Skills • Very good English (speaking & Writing) • Preferred fluent Education B.Sc. degree in: • Computer Engineering • Computer Science • Any equivalent B.Sc. degree Major Information Systems – Computer Engineering Offered Salary: Negotiable Skills & Qualifications: Strong Experience in: • Windows, network and printers troubleshooting • Dell laptops & desktops • Microsoft Windows 7 and Up • Microsoft Office 2010, Office 365 • Network Printers and Multifunctional • Label Printers (Zebra and Seiko) Scanners • Service-Now Ticket system Basic Experience in: • Microsoft Active Directory • Microsoft SharePoint • Wireless Access points • LAN and WAN devices Job Description Configuration, Administration, Troubleshooting & Technical support for the existing Hardware & Software Preferred to have • Must possess a customer-focused manner and be results oriented. • Should be able to work methodical and able to analyze and troubleshoot issues. • Take ownership of problems and their resolutions. • Good communicator with excellent customer service skills • Must be self-motivated, manage time effectively and work with minimal supervision. • Ability to handle multiple assignments in a fast-paced environment. • Report on time and project tasks and status updates in a timely fashion. • 6th of October City, Giza and nearby areas residents are preferred Contact Information Please send your CV to: Career@itis.com.eg, with the title (Technical Support) in the subject.

via JOBS-EG http://ift.tt/2jYlRYe

شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

Like page FaceBook