إشترك معنا ليصلك جديد الموقع

اخر الوظائف المضافة

ابحث عن وظيفة

نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا. إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة - اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها البحث عن طريق استخدام التخصص مثل: وظائف للمحاسبين وظائف للصيادلة البحث عن طريق إستخدام المكان: وظائف فى فنادق وظائف شاغرة فى دبى وظائف فى بنوك وظائف فى شركة اتصالات وظائف فى السفارة الأمريكية أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل

ابحث عن وظيفة في مجالك

Custom Search

5 أغسطس 2014

HR Business Partner Qatar Airways Doha

Job descriptionAs HR Business Partner you will work with a specific business area as an internal consultant partnering with Executive Leadership and supporting Line Managers. You will provide an expert HR perspective to your internal client and focus on strategic involvement and improvements of organisational productivity and quality. You will coach and prompt business managers to think strategically think about the impact of changes on the organisation and how to make use of people to achieve success.You will ensure that the organisation is appropriately designed to deliver objectives in the short and longterm and provide insight and guidance on development and execution of any capability cultural and change activities. You will contribute to the business strategy by helping identify prioritise and build company capabilities behaviours structures and processes and support line management in forecasting and planning the talent pipeline requirements in line with the department and business strategy.You have a Bachelor's degree with 7 years of jobrelated experience. Minimum of 3 years experience in HR Business Partner responsibilities is preferred. You have exposure to range of HR and general business disciplines and be able to develop strategic initiatives as well as implementing processes and operational solutions.You will have excellent English written and verbal communication skills with the ability to communicate to all levels within the organisation. Actively interested in what's going on with a questioning attitude and willingness to learn. We need you to have strong influencing skills strong leadership ability and innovative mindset. You must be able to engage inspire and influence peop more...


LI






via http://ift.tt/1tS9qy3


شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

Like page FaceBook