إشترك معنا ليصلك جديد الموقع

اخر الوظائف المضافة

ابحث عن وظيفة

نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا. إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة - اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها البحث عن طريق استخدام التخصص مثل: وظائف للمحاسبين وظائف للصيادلة البحث عن طريق إستخدام المكان: وظائف فى فنادق وظائف شاغرة فى دبى وظائف فى بنوك وظائف فى شركة اتصالات وظائف فى السفارة الأمريكية أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل

ابحث عن وظيفة في مجالك

Custom Search

6 أغسطس 2014

Customer Retention Representative

About the Job


  • Edfa3ly isnbspan Arabic word means ldquowe pay for yourdquo simply edfa3ly is like a bridge that links between the US merchants and the local customers in Egypt we allow the Egyptian customers to purchase any item from any US merchant and have it delivered in a quick and reliable manner.

  • Yashry.com is an online store in Egypt that shops the world for younbspwe are the only eCommerce portal supplied from international suppliers having the largest product range with competitive prices.




  • We are looking for customer service individuals for Retention team we would build . This position entails working with our customers to suit them with the most appropriate service while identifying and resolving factors that cause service cancellations.





    Duties





    • The Customer Retention Team processes outbound calls and email messages related to customer account modification or cancellations requests.

    • Representatives work to respond to customer requests and needs in order to maintain the customer relationship.



    • Job Requirements


      • Fresh GraduatenbspBachelor's degree.

      • One 1 year customer service exp.

      • Ability to speak amp write clearly in English.

      • Ability to efficiently process and document call information according to SOP.

      • Ability to identify escalate amp properly transfer priority issues.

      • Great customer service attitude.

      • Ability to understand customerrsquos BUSINESS needs amp offer appropriate andor addon services.

      • Ability to regularly report to work on time as scheduled.

      • Ability to take 50 phone calls per shift.



      • Keywords Retention Customer Care Customer Support

        Company Profile


        simply Edfa3ly is like a bridge that links the customers in Egypt to the US merchants we allow our customers to buy any product from any US merchant and have it delivered to their doorstep.
























http://ift.tt/1oCnpV2

شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

Like page FaceBook