إشترك معنا ليصلك جديد الموقع

اخر الوظائف المضافة

ابحث عن وظيفة

نحن نعمل جاهدا على ان نختصر لك الطريق فى الوصول الى الوظيفة المنشوده التى تبحث عنها لذا قمنا بإنشاء محرك بحث خاص بالموقع مدعوم شركة جوجل للبحث فى جميع الوظائف التى يتم نشرها على الموقع لذا يمكنك وبكل سهولة الوصول الى وظيفة فى مجال عملك من هنا. إرشادات يمكنك اتباعها لتسهيل عملية البحث عن وظيفة - اكتب فى محرك البحث بالأسفل كلمات تدل على المجال الذى ترغب فيه الأمثلة بالاسفل هى مجرد امثلة للبحث يمكنك تعديلها او الاضافة عليها البحث عن طريق استخدام التخصص مثل: وظائف للمحاسبين وظائف للصيادلة البحث عن طريق إستخدام المكان: وظائف فى فنادق وظائف شاغرة فى دبى وظائف فى بنوك وظائف فى شركة اتصالات وظائف فى السفارة الأمريكية أبحث عن وظيفة فى مجالك بإستخدام صندوق البحث بالأسفل

ابحث عن وظيفة في مجالك

Custom Search

4 مايو 2015

Office Administrator

Job description: 1) The most important role is FRONT LINE contact with the public. Keep foremost that how the public is greeted, in person and on the phone, is how they will think of Global Building. It is imperative that you do so in a professional manner. 2) Compile and distribute office production records and documentation for sales production, volume, listings and sales. 3) Order and maintain office supplies and forms. 4) Prepare all advertising sheets and distribute to agents. Place and track ads to make sure they appear as submitted. Track all invoices and bill ad costs to agents. 5) Prepare, route, and file all office correspondence and memorandums. 6) Sort and deliver mail. 7) Complete typing and copying as needed. 8) Contact suppliers of any service to office. (i.e.: copier repair, yardman, refreshment vendor.) 9) Prepare work schedule for part-time staff members. 10) Maintain records of toll free line calls, floor call schedule, and referrals received and transmitted. 11) Keep copies of Floor Book organized and in proper sequence. 12) Make a weekly check of office forms and supplies. Make sure listing packets are ready to go and check all other forms in the general files. 13) Keep office appearance neat and presentable, clean up dishes, run push sweeper as needed. 14) Monitor key box and follow-up on keys not returned in a timely manner. 15) Delegate any tasks, as needed, to part time staff members.

via JOBS-EG http://ift.tt/1OUhGsR

شارك هذه الصفحة وتابعنا على صفحاتنا الرسمية
شارك الموضوع →
تابعنا →
إنشر الموضوع →

Like page FaceBook